ana sayfa > Şantiye Fotoğrafları > İnşaat Görüntüleri (19 Haziran 2011)

İnşaat Görüntüleri (19 Haziran 2011)

Salı, 21 Haz 2011 admin yorum ekle

Bu haftaki fotoğraflarımız target4u komşumuzun 15. bölge fotoğrafları, ömer66 komşumuzun 14. bölge fotoğrafları vew Liberty komşumuzun çektiği 4. bölge yanında yapılan İett durağı fotoğrafından oluşuyor. Fotoğraflar için komşularımıza teşekkür ederiz.

Categories: Şantiye Fotoğrafları Tags:
  1. recepzeynep
    Salı, 21 Haz 2011 zamanında 09:06 | #1

    slm iett duragının yanındaki binayı bilen varmi?

  2. LiBeRtY
    Salı, 21 Haz 2011 zamanında 09:27 | #2

    b1-10 nolu blok

  3. vahap
    Salı, 21 Haz 2011 zamanında 10:19 | #3

    16. bölge hakkında ne düşünüyorsunuz. sizce yeri nasıl? Bana çok yüksekte kalıyor gibi geldi.Sizce bu ilerde dezavantaj olurmu

  4. Btipikonut
    Salı, 21 Haz 2011 zamanında 10:28 | #4

    1.Bölge Hakkında sadece 1.bölgeyı kapsayan fotoraflar ceksenız daha guzel olucak bloklarn hepsini cekın 1den sona kdr ole guzel oLr

  5. reis21
    Salı, 21 Haz 2011 zamanında 12:10 | #5

    slm arkadaşlar emeği geçen herkese teşekkür ederim 14.bölgenin teslim tarihi bellimi acaba geçen hafta gittim yolu bulamadım kapalıydı nerden gidiliyo 14.bölgeye acaba neaşamada bilgisi olupta paylaşan olursa sevinirim saygılar.c.62

  6. mrc
    Salı, 21 Haz 2011 zamanında 13:07 | #6

    arkadaşlar ilk resimde ki sağ taraftaki boşluk olan taraf ney bilen var mı?

  7. busem
    Salı, 21 Haz 2011 zamanında 22:01 | #7

    emegi gecen tüm arkadaşlara teşekkürler 15 bölge 102 13 tüm komşulara selamlar

  8. sezgin34
    Salı, 21 Haz 2011 zamanında 22:03 | #8

    15.bölgeye yakın lise yapılıyormu bilen varmı ??

  9. Çarşamba, 22 Haz 2011 zamanında 11:10 | #9

    merhaba sayın yetkili benim şikayetim 11 bölgede ki dy konutların ın
    neden balkonu yok bi insan bukadar dersizmi insan çamaşırı cöpü en azından hanımıyla akşam vakti bi çay içmeyi çokmu görüyorlar insan hakı varsasa bu işe cözüm bulmak durumundalar

  10. vahap
    Çarşamba, 22 Haz 2011 zamanında 14:29 | #10

    16.Bölge ve teslim tarihleri ile ilgili olarak bilgisi olanlar varmı acaba?

  11. kuzeyli adam
    Çarşamba, 22 Haz 2011 zamanında 20:07 | #11

    arkadaşlasr OLTU sitesi c11 dairemizi teslim aldık darısı diğer komşularımıza

  12. berkant
    Perşembe, 23 Haz 2011 zamanında 07:29 | #12

    merhaba haberci kardeşim neden 1 etap 1 bölge halen açıklanmıyor sizler bilmiyormusunuz dernek yönetimi ya sizler sizlerdemi bilmiyormusunuz yazık vallahi yazık bu insanların ne çektigini biliyormusunuz ne hayeller kurduğunu bir an önce evimi alsamda aylemlen otursam kirada kurtulsam vs vs vs gibi düşünüyorlar bu insanların suçu ne 1 bölge hepsinden önce başlayıp ensona kaldı bunun biraçıklaması olmalı dayresini alan bölgedeki kardeşlerim dairenizi aldıktan sonra yazmıyorsunuz neyse bu inssnların günahı nebalı bu işi aksatıpta evlerini teslim etmeyenlerin boynuna bet dua etmicem kötü söz söylemeyecem artık yeter diyorum hakkımı helal etmeyip allaha havale ediyorum.

  13. 2929sefa
    Perşembe, 23 Haz 2011 zamanında 17:34 | #13

    ben 8. bolge safır sıtesınde otrmaktayımm ve bolgemın yerınden çok menunun ve 1. bolgedekı arkadaslarımında mutlu sona ulasmasını cenabı haktan dlyrmm

  14. ilayda enes
    Perşembe, 23 Haz 2011 zamanında 22:07 | #14

    emeği geçen her kese teşekkür ederim 15 bölgeden c70 dairem var teslim tarihi bilen var mı bilgi yazmanızı reca ediyorum ; metro yapıldığını duydum hangi bölgeye yakın ve ne zaman kollanabilecez ;her kese hayırlı olsun

  15. 2929sefa
    Cuma, 24 Haz 2011 zamanında 15:09 | #15

    bıldgmm kadarıylaa 15 bolgenınn yuzde 70 ı bıtmıss sanırmmmm

  16. nonam_34
    Cuma, 24 Haz 2011 zamanında 20:00 | #16

    bizde 15. bolgedeyız gecen hafta gittik yerler döşenıyordu ama çevre düzenlemesii hiç yok henuz oradaki görevli daha sürer sizin dedi kesin bilgisi olan varsa bilgi verirse sevinirizzz

  17. 67devrek
    Cuma, 24 Haz 2011 zamanında 23:16 | #17

    beklemekten sinirlerimiz harap oldu yok mu 1. bölgenin teslim tarihini bilen evini alanlar bizi unutmayın

  18. 2929sefa
    Pazar, 26 Haz 2011 zamanında 13:01 | #18

    bende 8. bldede otryrmm ve artıkk 1 bolgeeee temmuz ayındaa verılsınnn daha fazla uzatılmasınn 9 bolgenınn teslımı tamamlanmıss sadece 1. bolge kalmsss ztn 2 3 ay sonrada dıger bolgelr baslanrr 11 12 13 14 15 bolgelerr

  19. Yasirin Annesi
    Salı, 06 Eyl 2011 zamanında 13:34 | #19

    Merhaba… 14. bölgecen 2+1 daire almayı planlıyoruz ama henüz daireyi görmedik,çünkü inşaat bitmemiş. Acaba nasıl daireleri_? Mutfak dolapları? bilqilendirirmisiniz?

  1. şimdilik geri bağlantı yok
yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.