ana sayfa > Şantiye Fotoğrafları > İnşaat Görüntüleri (20-21 Mart 2010)

İnşaat Görüntüleri (20-21 Mart 2010)

Pazartesi, 22 Mar 2010 admin yorum ekle

Bu hafta birçok arkadaşımızın farklı farklı çektiği fotoğraflar ve yaptığı çalışmaları tek bir başlık altında yayınlıyoruz. Fotoğraflar içinde 15. bölgenin merak edilen fotoğrafları, B tipi daire içi yerleşim çalışması, 8. bölgedeki tam fransız balkonu, 5. bölge içindeki B1 örnek dairesini, yine 5. bölge içindeki binalarda gelinen son durumu, 7. bölgenin numaralandırılmış hallerini ve unuttuğum diğer detayları bu sayfada bulabilirsiniz. Aşağıda hangi arkadaşımızın hangi fotoğrafları gönderdiğini özetlemeye çalıştım. Atladığımız bir nokta olduysa affola :) Çalışmalarından dolayı herkese teşekkür ederiz.

mtokondri : B tipi daire içi örnek yerleşim çalışması
munzur ve akaya7: genel bölge fotoğrafları
mithat: 15. bölge fotoğrafları
karakurt: 7. bölge panoramik fotoğrafı ve numaralandırılması
metin: 5. bölge içindeki B1 örnek daire içi fotoğrafları
prestij ve nihat murat: 5. bölge ve daire içi fotoğrafları
kemaliye24: genel bölge fotoğrafları
sahanlar:8. ve 9. bölge fotoğrafları
hamidiyespor:8.bölge, genel fotoğraf ve video görüntüleri
cengmir: 6. ve 7. bölge fotoğrafları

Categories: Şantiye Fotoğrafları Tags:
  1. kavakyeli
    Çarşamba, 24 Mar 2010 zamanında 20:19 | #1

    14. bölge ve 15. bölge yanyanamı bilen varmı

  2. judgum
    Çarşamba, 24 Mar 2010 zamanında 22:52 | #2

    15 VE 16 Yanyana 14.bölge farkl tarafda…

  3. aile
    Çarşamba, 24 Mar 2010 zamanında 23:25 | #3

    emeği geçen bütün komşulara teşekkür ederim güzel fotolar özellikle mutfak fotoları çok iyi

  4. eda_45
    Perşembe, 25 Mar 2010 zamanında 00:43 | #4

    arkadaşlar elinize emeğinize sağlık resimler çok güzel kayabaşına gitmiş kadar oldum fotolarını çekerseniz sevinirim ben b 19 blok 3 bölgeden komşularımla tanışmak isterim

  5. koksal
    Perşembe, 25 Mar 2010 zamanında 10:40 | #5

    1.bölgeden c 2 bloku cekerseniz memnun olurum şimdiden teşekkürler

  6. mehmetorhanyildiz79
    Perşembe, 25 Mar 2010 zamanında 12:15 | #6

    arkadaşlar bu resimleri çekilen evler 24-08-2009 da satışa sunulan dairelermi gerçekten ya…eğer doğruysa inşaat çok hızlı ilerliyor.

  7. yasemin78
    Perşembe, 25 Mar 2010 zamanında 12:49 | #7

    ellerinize emeğinize sağlık hangi bölgeyi hangi binayı çektiğinizin benim için hiç bir önemi yok çünkü beraber teslim edilecek sonuçta benim bölgemin yada binamın resmi yok ama emin olun önemide yok çünkü ben bu resimlere bakınca kendi bölgemi yada binamı görmüş gibi heyecanlanıyorum ve mutlu oluyorum.
    ”mtokondri /munzur ve akaya7 /mithat/karakurt/metin/prestij ve nihat murat
    kemaliye24sahanlar/cengmir
    Hepiniz ayrı ayrı o kadar güzel bir çalışma yapmış ve uğraşmışsınızki bize sadece teşekkür etmek düşer.Tekrar teşekkürler

  8. haci
    Perşembe, 25 Mar 2010 zamanında 14:33 | #8

    c blokların resimleri yokmu yaa

  9. ihsan
    Perşembe, 25 Mar 2010 zamanında 22:14 | #9

    emeği geçen bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum alla c.c razı olsun emeğinize sağlık

  10. metro
    Cuma, 26 Mar 2010 zamanında 18:36 | #10

    Şükürler olsun şantiyede olsa 15 bölgedede bir çalışma başlamış.Arkası gelir.Bu resimleri çekenden, sitemizde yayınlanmasında emegi gecen tüm komşulara teşekkür ediyorm.Allah razı olsun.

  11. sosyete
    Cuma, 26 Mar 2010 zamanında 22:41 | #11

    slm arkadaşlar ilk önce resimleri çeken de ALLAH RAZI OLSUN arkadaşlar sizden ricam dy tipi 6.bölgeyi çekeblrseniz giden olursa memnun olurum tşlkrrALLAH RAZI OLSUN şimdiden….

  12. B-1
    Cumartesi, 27 Mar 2010 zamanında 22:32 | #12

    herkese merhaba,
    öncelikle emeği geçenlerin hepsinin ellerine sağlık çok işimize yaradı.fakat ben bir şeyi yapamadım 9.bölgeyle ilgili bazı resimlerde yazılar var b159 bulamadım yazılar çok ufak resimleri kaydedip büyütüncede yazılar dağılıyor okunmuyor onca resmin içinde kendi binamızıda bi görseydik tam olacaktı
    yardımcı olursanız çok mutlu olucam
    tekrardan teşekkürler ….

  13. b1-10-5
    Pazar, 28 Mar 2010 zamanında 17:25 | #13

    bugün kayabaşına gittim her bölgede bir çalışma var fakat cevre düzenleme başlanmadan şantiyelerdeki çalışmalar ortaya cıkmıyor çünkü gözler görselik arıyor 2 ay sonra her şey daha belirgin ve daha güzel gözükür ayrıca 4 bölgedeki arkadaşlar 9 aydan itibaren bitmeye başlar diyolar.

  14. OZTURK
    Pazartesi, 29 Mar 2010 zamanında 10:19 | #14

    Bu siteyi kuran arkadaşlara ve fotoğrafları, videoları çekip gönderen, yorumlarıyla bizleri bilgilendiren, sitede yayınlanmasında emeği geçen tüm komşulara ayrı ayrı çok teşekkür ederim. Hepinizden Allah razı olsun..

  15. gokay
    Çarşamba, 31 Mar 2010 zamanında 17:30 | #15

    arkadaşlar emeklerinize teşekkür ederim.bu arada 5.bölge için 4 nisan son gün demişler ama gördügüm kadarıyla bayagı bitmiş.sizce 5.bölgenin teslim tarihi ne olur.şimdiden teşekkürler…

  16. zafer1979
    Salı, 13 Nis 2010 zamanında 08:18 | #16

    arkadaşlar bu fotoğrafları çekip bize ulaştıran herkese çok tşk ederim. ben 1.bölge b4′ten zafer 1. bölgeninde fotoğraflarını ayrıntılı bir şekilde çekip buraya koyarsanız minnettar olurum.saygılar

  17. salih zarap
    Salı, 13 Nis 2010 zamanında 09:24 | #17

    @zafer1979
    slm komşu nihayet b 4 ten bir komşu bulabildim,d 14 ordulu

  18. alkin_oyke
    Salı, 07 Ara 2010 zamanında 16:28 | #18

    arkadaşlar selam acaba 8. bölgenin teslim tarihi bellimi

yorum sayfaları
1 2 3 5810
  1. şimdilik geri bağlantı yok
yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.