ana sayfa > Şantiye Fotoğrafları > İnşaat Görüntüleri (22 Ağustos 2010)

İnşaat Görüntüleri (22 Ağustos 2010)

Pazartesi, 23 Ağu 2010 admin yorum ekle

Bu hafta Reşit Duman ve Mahmut komşularımız bölgelerden fotoğraflar çekip bize ilettiler. Reşit Duman komşumuz tüm bölgelerden genel, Mahmut komşumuz da 11, 12, 13 ve 14. bölgelerden fotoğraflar çekip gönderdiler. Çalışmalarından ötürü kendilerine teşekkür ediyoruz.

Categories: Şantiye Fotoğrafları Tags:
  1. ricky
    Perşembe, 26 Ağu 2010 zamanında 09:42 | #1

    arkadaşlar tartışmaya gerek yok alan memnun satan memnun olursa bi problem yok.bende ev arıyorum he yazan olursa arıyorum konuşuyorum pahalı veya ucuz bakıcaz artık evlenicem bide acil arıyorum kayabaşına gittim belki gelip bakıp beğenmöeyen olursa birilerini bulurum die kimseyi bulamadım varsa bilen bana hbr verirse sevinirin 2+1 ev devir almak istiyorum.tşk ederim.ERHAN:0 541 237 40 40

  2. mevlit_hayve@hotmail.com
    Perşembe, 26 Ağu 2010 zamanında 10:50 | #2

    merhaba arkadaşlar ilk defa yazıyorum.
    okuduklarımdan anladıklarım, acaba yanlış seçim mi yaptık kayabaşı ile ilgili
    benim 4, bölge 3,kat günay batı cephe daha hiç oraları incelemedim.
    bilgisi olan varsa 4. bölgeyle ilgili lütfen cevap yazarsa sevinirim.

  3. 4321
    Perşembe, 26 Ağu 2010 zamanında 11:54 | #3

    ilk oncelıklı olarak foto ları ceken arkadaslara tesekkur ederım.. bu devretmek ısteyenler acıklamalı bısekılde neden devretmek ıstedıklerını yazarlarsa aklında celıskı onlanlar adına sevınırız cunku ınsanlar devredıyor acaba oralar kotumu dıye celıskıye dusuyorlar arkadaslar sadece nedenını yazarsanız sevınırım

  4. dondu_75@hotmail.com
    Perşembe, 26 Ağu 2010 zamanında 14:11 | #4

    teşekkür ederim fotoğrafları çeken arkadaş onun sayesinde evimin resmini gördüm hayal gibi çok saol

  5. musti69
    Cuma, 27 Ağu 2010 zamanında 17:57 | #5

    @mbeyaz
    bence şu yazdığın şeyi savunarak komik durumlara düşme…mesajında 3+1 30000 liraya devreden varmı diyosun savunmanda da 20000 verip 60 bin istemekten bahsediyorsun..kimse 3+1 daireye 20 bin peşinle girmedi…sen burda sadece garip garip konuşur durursun haberin olsun…birilerinin alnına silah dayamak falan geç bu dağlı sözleri…

  6. AVCISABAN
    Cuma, 27 Ağu 2010 zamanında 20:11 | #6

    bu sitenin kurulmasında ve resimlerde emeği geçen arkadaşlara gerçekten teşekkür ediyorum çok kaliteli bir site olmuş

  7. mbeyaz
    Cumartesi, 28 Ağu 2010 zamanında 17:26 | #7

    pisikopatmısın be kardeşim sen kendini osmanlı beyzadesi zanlediyorsun heralde senin işin gücün yokmu gecen yıl ne verdiniz 25 değilmi illa tokinin satış duyurusunumu yapıştırmam lazım git işine uğraşmaya değmezsin

  8. OZAN6134
    Cumartesi, 28 Ağu 2010 zamanında 21:27 | #8

    merhaba 6.bölge c-36 kat 12 en üstün bir altı 3+1 dairemi devrediyorum.toplam 8 taksidini ödedim geriye 112 taksıt kaldı taksıtler 1000 tl dir.devir ücreti peşin ve son 50 bin tl dir.pazarlık için aramayın fiyat sondur.

  9. OZAN6134
    Cumartesi, 28 Ağu 2010 zamanında 21:28 | #9

    bu arada 0505-2853723 detaylı bilgi için arayın

  10. musti69
    Cumartesi, 28 Ağu 2010 zamanında 22:44 | #10

    @mbeyaz
    uğraşmaya değmemek ayrı bişey..uğraşmamak ayrı bişey…ağzından çıkanı bil….bak ozan satıyo..alabiliyorsan al…alamıyorsan tokinin kuralarını bekle ordan şansını dene…öyle kalkıp kendince artistik laflar etme..psikopatmısın beyzademisin falan diye…sana burdaki ortama uygun davranmanı tavsiye ederim…

  11. Gorelex
    Pazar, 29 Ağu 2010 zamanında 01:40 | #11

    Kimsenin zorda kaldığından daire sattığına inanmıyom. Kısa yıl karı diyebiliriz. bende daire aldım kiracıyım ve ödemelerde zorlanıyorum . şuana kadar B1 2+1 için 27500 Tl ödedim. istesem akrabalarımdan birisi gelir beni zordurumdan kurtarır bayıla bayıla 28000 Tl verir. işin diğer boyutu ticaret için ben 40000 tl isteyebilirim ihtiyacı olan gelir alır. kimseyi ilgilendirmez. Lütfen sakin olun.

  12. Pazartesi, 30 Ağu 2010 zamanında 13:32 | #12

    Değerli ziyaretçilerimiz, sitemize üye olarak forumumuzdaki paylaşımlardan faydalanıp, değerli fikirlerinizi bizlerle paylaşabilirsiniz, sizleri de aramızda görmekten mutluluk duyarız.
    Forum için http://www.istanbulkayabasi.com/forum/

  13. freegorele
    Salı, 31 Ağu 2010 zamanında 23:08 | #13

    arkadaşlar benim c tipi dairem var 15. bölgeden sanırım c 70 blok mu neydi unuttum neyse zemin kat 6 nolu daire ödemelerim 770 tl dir 2+1 lerden devreden olursa takas yapabiliriz ardaşlar telefon numaram 0554 389 13 28 dir niyeti olan varsa arayabilir özelliklede 16. bölgeden olabilir zemin kat ta olabilir yüksek katlarda mantıklı olunmak suretiyle takas edilebilir şimdiden arkadaşlara teşekkür ederim telefonum
    0554 389 13 28 dir
    teşekkürler

  14. meyra
    Perşembe, 02 Eyl 2010 zamanında 09:11 | #14

    burdaki ortamı bozan sen olmuşsun o kişi her kimse zaten vazgeçmiştir daire almaktan kayabaşı huzur ortamı olacak inşallah sizin gibi kaba saba konuşanların azınlık olmasını dilerim.@musti69

  15. onureagle
    Cumartesi, 04 Eyl 2010 zamanında 08:21 | #15

    Ben gittim baktım 11-14.bölgeler ayrı bir bölümde Habibler-Arnavutköy yolu arasında.İnşaat alanına girdim ama etrafı hep gecekondu dolu.Bir site içi görüntüsü yok.Neden böyle anlamış değilim…

yorum sayfaları
1 2 10471
  1. şimdilik geri bağlantı yok
yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.