ana sayfa > Haberler > Umut Oran, Kayaşehirli vatandaşların sorunlarını dinledi

Umut Oran, Kayaşehirli vatandaşların sorunlarını dinledi

Pazartesi, 28 Oca 2013 admin

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Genel Başkan Yardımcısı Umut Oran, toplu konut bölgesindeki Kayaşehir sakinlerini ziyaret ederek sorunlarını dinledi. Oran, Uydu Şehir olacağı söylenen bölgenin ‘uydurma şehir’ olduğunu savundu. Oran’ın buradan ayrılmasından sonra yeni kurulan yerlerde ufak tefek sorunların olabileceğini belirten bazı mahalle sakinleri, “Küçük sorunları oy için provoke eden değil, gerçekten çözecek insanları istiyoruz.” şeklinde tepki gösterdi.

CHP Genel Başkan Yardımcısı Oran, beraberindeki partililerle Başakşehir’de yeni yapılan toplu konut alanlarını gezdi. Burada mahallelilerin sorunlarını dinleyen Oran, “Sorunlarınızı biliyoruz. Size belli taahhütler verildi, sizler de buraya geldiniz. İlçe başkanımız konuyla ilgili bizi bilgilendirdi. Biz de geçen ay bu konudan sorumlu Bakana, Başbakana soru önergesiyle sizlerin sorunlarını dile getirdik. Amacımız bu sorunların çözülmesi. Çünkü toplu konut idaresinin görevi vatandaşa uygun şartlarda barınabileceği konut sağlamaktır. Burası bir uydu şehir adı altında yapılmış, 250 bin kişiye çıkacağı söyleniyor. Bugün oturan 50 bin kişi. Buraları gezdik, vatandaşlarla sohbet ettik. Burası Uydu Şehir değil ‘uydurma şehir’ haline gelmiş. 2ay evvel de 6 ay evvel de sorunlar hala aynı. Konut fiyatları pahalı.” diye konuştu.

Oran’ı dinleyen bazı vatandaşlar da aidat alındığı, sağlık ocağı bulunmadığı, halk otobüslerinin gelmediği gibi sorunları bulunduğunu ileri sürdü.

Umut Oran ve CHP heyeti daha sonra Başakşehir’den ayrıldı. CHP’lilerin ayrılmasından sonra bir grup vatandaş ise yapılan ziyaretin amacının sorun çözmek olmadığını savundu.

Mahalleliler, “Biz gerçek Fenertepe sakinleriyiz. Siyasete alet olmak istemiyoruz. Gerçekten bizlere yardım edecek insanlar istiyoruz. Şurada az önce yapılan konuşmada 30 araç vardı, 30’u da CHP’lilere ait. Orada burada bizim sözümüzün edilmesini istemiyoruz, biz gerçek yetkili istiyoruz. Başkalarının ağzına sakız olmak istemiyoruz. Buradaki 30 tane kalabalık kendi adamları. Böyle insanlar istemiyoruz. Sadece yardım istiyoruz, provokatör istemiyoruz. Sorunları gerçekten çözecek insanlar istiyoruz. Çözülmeyecek sorunumuz yok. CHP’lilerin söylediği her şey de yalan.” dedi.

Yeni kurulan yerlerde küçük sorunların olabileceğini kaydeden mahalle sakinlerinden Engin Toygar da, “Başbakanımızdan Allah razı olsun. Daha düne kadar dairemiz yokken 1 yılı aşkındır kendi evimizde oturuyoruz. İlk kurulan yerde tabi ki ufak tefek aksaklıklar olacaktır. CHP’nin bugün burada yaptığı bu eksiklikleri sanki provoke ederek buradan nasıl oy sağlarım onun derdindeler. Bunların asıl derdi bizim sıkıntımız değil.” iddiasında bulundu.

Kaynak: http://www.cihan.com.tr/news/Umut-Oran-Kayasehir-uydu-sehir-degil-uydurma-sehir-CHOTIzOTQ5LzE=

Categories: Haberler Tags:
  1. yakupbulut
    Pazartesi, 28 Oca 2013 zamanında 17:22 | #1

chp li umut oran kayaşehire gelmiş yapılanları eleştiriyormuş acaba bu ülkeye bir yararı varmı şimdi buralara gelip acaba nasıl oy alırım bunun hesaplarını yapıyorlar ve onlara sorsan muhalefet yapıyorlar artık ucuz siyaset bitti hizmet zamanı

2. muratkara
    Pazartesi, 28 Oca 2013 zamanında 17:41 | #2

bırakın kardesim oy içinde olsa birseyler çözülsün bunlar gelmezse akpartinin kılını kıpırtadacağı yok yoksa…

3. muratkara
    Pazartesi, 28 Oca 2013 zamanında 17:42 | #3

4. mrtozcan50
    Pazartesi, 28 Oca 2013 zamanında 18:27 | #4

muratkara :Adam doğru söylüyor chplide olsa buranın sorunları çözülmediğini aynı kaldığını söylüyor

Komşuma katılıyorum, sırf CHP’li diye bu kadar yanlı olunmaz. Birde şu başbakan sağolsun bize evimiz oldu diyenlere de şaşırıyorum. Bu evlerin maliyetini bir bilseler. 35.000 tl maliyetli evi bize 100 küsur bine satanlardan ne hayır gelir. Bu mudur Sosyal devlet ve “adalet”…

5. Pazartesi, 28 Oca 2013 zamanında 18:46 | #5

mrtozcan50 almasaydın zorlamı sattılar,gidip 30 binliraya ev alsaydın,
    bu peşinde kostukların sana kümesi bile layık görmediler,ekmeği yağı bile kuyruklarda nekleyerek aldın,
    Chp den bu memlekete 50 yıldır hayır gelmemiştir bundan sonrada gelmez.

Dünyada okumuş insanı cahil olan tek millet türkiyedeki bu entel solcular ve yandaşlarıdır.
    Önce bunu bir düşün,düşünebilecek zihniyete sahipsen eğer.

6. Pazartesi, 28 Oca 2013 zamanında 18:49 | #6

Akparti çalışıyor diye dünü unutup her gelen böyle çalışacak diye zannediyorsunuz,
    Çok çabuk unuttunuz 1 okulu 1 hastaneyi 10 yılda zar zor bitirip devlet töreniyle yapılan açılışları.

7. sahanlar
    Pazartesi, 28 Oca 2013 zamanında 19:17 | #7

Bu insanlara müstehak olduğuna bir kez daha karar verdim.
    Orada olmadığım için o partininde nasıl ? neden geldiğini? bilemiyorum. Niyet önemli ama mualefet bu yüzden var. Yoksa demokrasinin manası kalmaz. Yaptım oldu dönemi başlar. Buradaki sorunları 2 yıldır biliyorlar. Peki neden bu insanları yollara döküyorlar. 250 TL taksit ödeyen bir kişi 800 TL yakıt parası ödeyebilir mi? Bunları neden sorgulamıyorlar. Haberleri yok demesin kimse, gülerim. Sulukule yaşayanlarının durumuda bundan farksız olmadı. Hem evlerinden oldular. Hemde borçlandılar.
    Şu ulaşım rezaletine bak. Hazır metro hattı varken bunu uzatıp 10 km açık alana rayu döşemek bu kadar mı zor? çok maliyetli ise evlerin fiyatına 500′ er TL daha ekleselerdi. nasıl olsa Kayaşehir’ e çakılan bir çivi maliyetini dahi vatandaş karşıladı.
    Yazdıklarımdan bir siyasi parti yanlısı olduğum çıkartılmasın. Tamamen tarafsızım.

8. saray
    Pazartesi, 28 Oca 2013 zamanında 19:34 | #8

mehmetozr efendi…
    sen siyasetçimisin yoksa kayaşehir sakini mi? eğer kayaşehirde oturan birisi isen oradaki sorunları bırakıp da bir siyasi partinin yağcılığını yapacağına oradaki sorunlarla ilgilenmeni tavsiye ederim. oradaki evini bedava mı aldın. (eğer evin varsa). bırakın bu kul köle yağcılık ayaklarını da kayaşehirimiz için bir faydası olabilecek bütün siyasetçilere kapımız açık olsun. önce sen bir uydu kentinin nasıl bir şey olduğu hakkında bilgi sahibi ol, daha sonra da mevcut durum ile karşılaştır. yoksa bu sağolsun şu sağolsun gibi aşağılanmış duygularla konuşacağımıza Allah’ın bize vermiş olduğu beyinlerimizi kullanarak ve particilik yapmadan gerçekleri görerek karar vermeliyiz. Ayrıca biz o konutları hibe ile değil alın teri kazancımızla satın aldık. Her şeyin vergisini dünyada hatırı sayılır bir yükseklikte ödediğimize göre konutlarımız hakkında en iyi hizmeti beklemekte bizim hakkımızdır. Yani kayaşehire yapılması gereken hizmetler bir lütuf değil bir görev olmalıdır ve bizde bumnları istemekte son derece haklıyız… Yoksa yukarıda da belirtmiş olduğun gibi kim kimin kanını emdiğini (site yönetimine, mutfak,fatura çarşı-pazar hayali olmayıp gerçek enflasyona v.b. bakarak) anlamak hiç de zor değil. Siyaset yapmak akıl işidir, akılda tarafsız düşünendedir…

9. kastan
    Pazartesi, 28 Oca 2013 zamanında 19:36 | #9

CHA’nın yaptığı haber değil de iktidar partisi basın bülteni gibi olmuş. Bu siyaset gözümüzü ne kadar kör ediyor. İcraatı yapan veya yapmayan iktidar partisi değil mi? x partisinden ya da x şahsından bu memlekete bilmem kaç yıldır hayır gelmemiş deniyor. İktidara gelmiş mi de hizmet etmemiş acaba o x şahıs? Adam zaten oy alamayacağı yere gelmiş sorun dinlemiş, soru önergesi vermiş, konuyu basının gündemine taşımış ama bizim kör gözlerimiz herşeye siyaset penceresinden bakıyor. Bravo, aynen devam. Biz hiçbir medeni hizmeti haketmiyoruz çok net bir şekilde.

10. bulut
    Pazartesi, 28 Oca 2013 zamanında 21:11 | #10

yazmıycam ama böyle saçma yorumları görünce dayanamıyorum arkadaşın biri 35 bine mal ettiler 100 bine sattılar diyor bikere şuan en küçük daire maliyeti en az 40 bindir kayaşehirde arsa maliyeti hariç yapılan yollar hariç alt yapı hariç okullar vs.hariç peki şuan devretsen kaça devredersin sorarlar sana.allahtan korkun 5 yılda 30bin kira verenler var ayıptır yazarken iyi düşünün şu şartlarda arkadaşın dediği ğibi kümes vermezler.tabiki fatura sorunları vardır düzelmesi lazım zamanla fakat chp li arkadaş rant peşinde yıllarca ne hizmet etmişler kardeşim vatandaş tokatı koydu santıkta şimdide buralarda iki üç cahil insanı toplamışlar mualefet yapıyorlar .

11. Pazartesi, 28 Oca 2013 zamanında 21:17 | #11

Bu umut oranmı levent oranmı her neyse 13.bölgededi asgari ücretşlileri düşünmeden önce kocaelindeki asgari ücretle yıllarca çalıştırıp,ssklarını bile asgari ücretten yatırmanın hesabını versin,ondan sonra burda nutuk atsın.

Ayrıca bu haberin yazısını yazanında ağzına sağlık,diyecek herşeyi yazıda kapak yapmış zaten

12. Salı, 29 Oca 2013 zamanında 10:45 | #12

Lütfen siyasi yorumlara bir son verelim.

13. iso cagli
    Salı, 29 Oca 2013 zamanında 12:04 | #13

Bazı arkadaşlar o kadar partizanca davranıyor ki, karşısındakini yok sayıyor, bence böyle kişilerle polemiğe girmemek gerekir çünkü bunlarda hitler kafası var değişemez . demokrat olamazlar.

14. macit
    Salı, 29 Oca 2013 zamanında 12:05 | #14

@mrtozcan50

arkadaşlar hiç kusura bakmayın kimseye toki zor kullanarak ev satmadı.madem daha ucuza alabiliyordunuz ucuza verenlerden alsaydınız.evi 35.000 mal ettiler 100.000 sattılar diyorsunuz (hemde 10 yıl vadeli olarak) pişmansanız evleriniz şu an borcunuda devrederek 100.000 tl civarlarında satın kurtulun.

gelelim bazı problemlere hiç kimse ben ak partiliyim diye olaylara sağır, dilsiz mantığıyla bakmıyor. kayaşehir de her şey birilerinin dediği gibi ne toz pembe, ne de birilerinin dediği gibi ulaşımı olmayan sağlık ocağı olmayan okulları olmayan bir yer değil….

lütfen eleştirilerimizde biraz mantık ve insaf olsun.kayaşehirde tam 12 tane otobüs hattı var 6 adet minibüs hattı var bitmiş durumda faal 2 adet sağlık ocağı ve yapımları sürenler var.faal durumda olan 3 adet ilk öğterim ve 3 adet lise var.

ha bunlar yeterli mi? asla.yeterli değil.

hatalar yok değil böyle bir şehir kuruyorsanız.şehir bitmeden insanların mecburi olarak kullanmak zorunda olduğu sağlık ocağı,hastane ve okulların insanlar taşınmadan önce hazır halde olması gerekirdi.bu da hükumetin eksikliğidir.

ayrıca kayaşehiri eleştirmek chp’li yönetcilere kalmamıştır.eleştirmek için önce bir kayaşehir kurmaları gerekiyor.

15. Salı, 29 Oca 2013 zamanında 12:29 | #15

16. Salı, 29 Oca 2013 zamanında 16:24 | #16

Gereksiz mesajlar silinmiş ve başlık yorumlara kapatılmıştır.